.

Härmed utser jag...

..den här dagen till den VÄRSTA i mitt liv so far. punkt.
Fattar inte att man kan ha sånt oflyt.
Men börjar med gårdagen som var riktigt, riktigt trevlig:
Åkte iväg till Karlskoga på kvällen för att lyssna på Rydell & Quick. Skulle haft med mig ett gäng kompisar, men det blev inte så tyvärr. Men, men, jag for dit själv. När det väl började fylla på med lite folk så träffade jag tre riktigt trevliga o roliga killar från E-tuna som jag umgicks med fram till och under giget. Malin & Christer var lika bra som de alltid är och en eloge till Christer som körde hårt trots att hans rygg var upphängd i en korsett tack vare ryggskott.
Det var riktigt strongt och proffsigt gjort!
Blev tyvärr ingen efterfest med dem den här gången, men hann prata några ord med dem innan de pös iväg efter spelningen, och med tanke på Christers rygg så var det inte konstigt att det blev en lugn kväll. Jag fördrev tiden med Emil Fransson och kompisar till honom och hade det väldigt trevligt med mycket prat och skratt! Samtidigt i bakgrunden packade crewet ner alla prylar från scenen för att dra vidare till nästa ställe och bygga upp allt igen.
Slitigt jobb!
Fram på småtimmarna drog jag mig till hotellrummet och fick mig ett par timmars sömn innan jag for hemåt igen.
Så gårdagen var inget annat än jävligt grym!
Synd bara att det inte blev så mycket prat och partaj med Malin, Christer och resten av gänget... Men det går fler tåg! :)
.........
Dagen idag då..
Har varit allmänt seg hela dagen ska tilläggas med 2-3 timmars sömn inatt.
Marieberg och Ikea på fm. Hittade lite pryttlar på Ikea och även en långärmad skjorta och en fodrad jeansväst på HM.
Åkte hemåt för att då upptäcka att min väska inte var med hem. Suck. Då var det bara att ta bilen tillbaka och hämta den, kom på efter en stund vart jag lagt ifrån mig den. Någon vänlig själ hade hittat den och lämnat in den i närmsta affär, tack till dig!
Hemåt igen.
Väl hemma blir det nåt fel på skrället, tack och lov hann jag hem och parkera den! Så nu på kvällskvisten kom bärgningsbilen och hämtade upp den. Fan, ser alla tusenlappar fladdra förbi och iväg... Kan bara hoppas på att det inte är nåt allvarligt. Gillar den lilla bilen litegrann ju.
Så. Den här dagen. Förutom de här två grejerna så har det mesta kännts hopplöst, inget som har gått som jag velat. Skulle ha ridit en häst åt en kompis och skulle ha tränat en massa plus att jag och Sandra hade bestämt och planerat för en vin och prata-skit-kväll ikväll! Men jag kunde inte ta mig nånstans plus att kag kände att jag npg inte skulle ut på vägarna pga hur jag kände mig. För att inte riskera att ha ihjäl någon eller ha sönder något så fyllde jag ett stort glas med vitt vin och slängde mig på soffan! ;)
Det är en ny dag imorgon så passar på att gå och lägga mig nu för att vara pigg och utvilad.
Hoppas att ni haft en mycket bättre dag än mig!!
Lika grått som mig idag...

Kommentarer
Postat av: Frida Bladh Rydén.

Hejsan! :)

följa varandra via bloglovin? :)

puss

2011-08-27 @ 23:15:36
URL: http://fridabladhryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: