.

Fredag igen :)

ÄNTLIGEN fredag!
Har jobbat två veckor i sträck och är helt slutkörd! Har inte haft ork till något annat än jobba, äta och sova känns det som. Träningen är i det närmaste obefintlig.
Känner mig som en slapp, urkramad disktrasa både kroppsligt och i skallen...
Dakar har vilat nästan helt de här veckorna! :/
I helgen som var så hade han lyckats springa in i en gren eller något och fick ett fult sår och en ordentlig svullnad under vänstra ögat, plus en avtrampad sko bak. Fattar inte hur han lyckas... Tack och lov har han inte haft någon feber så han slapp pencillin. Jag har fått hålla såret öppet, två centimeterlånga springor som är ungefär en resp. två centimeter djupa, och behandla med Streptocillin-salva. Nu har svullnaden nästan gått ner helt!
Ska röra lite på honom imorgon för att se hur han känns :)
Imorgon ska jag även med pappa in till Örebro och köpa bil. Ska bli skönt att slippa det tvåhjuliga aset... Hade det ändå varit en Harley Davidson hade jag inte klagat det minsta ;) Hehe
Ledig helg på gång och jag ska ta den med ro och utan stress.
Hoppas på fint väder så jag kan få chansen att sträcka ut i galopp med Dakar på de nytröskade åkrarna i höstsolen!
Det är TERAPI!! :D
Ha en bra fredag alla underbara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: