.

Helg!

Har haft fullsmockat schema heeeela veckan! Jobb varje dag, inklusive lördag och söndag... Satt både onsdag och torsdag och väntade på att två kattköpare skulle dyka upp, vi hade bestämt dag och tid. Men ingen vare sig hörde av sig eller dök upp. Pissed off!
Så har inte fått något gjort!
Dakar har vilat största delen av veckan men ska få gå i skogen med mig, mamma och Mazetti. Plus att han ska få åka en sväng i transporten.
Vi har bokat in oss på en träning för Jag Schöneman på måndag och jag hoppas verkligen att den blir av! Är supertaggad att få se hur Dakar sköter sig och vad Jan tycker om honom :)
Ikväll är det utgång i Motala som gäller. Harrys närmare bestämt. Dessutom spelar Rydell & Quick där senare på kvällen :) Wiiie!
Imorgon innan jobbet drar igång vid 14 så kommer det en tjej från Kristinehamn och köper och hämtar båda kattungarna som jag egentligen hade spekulanter på i veckan, de som aldrig dök upp.. Känns så skönt att det verkar vara en seriös köpare den här gången, hon var verkligen sugen till 110% på att få köpa båda! Ringde i fredags och ville komma samma dag! Supertrevlig var hon över telefon också :)
I nästa vecka ska jag iväg och kolla på ny bil.
Silverpilen har nämligen lämnat in.
Det är en Mitsubishi Galant V6 som låter väldigt intressant.
Dessutom har jag kirrat lägenhet! :D
Mycket på gång med andra ord!
Nu är det bäst att sätta fart :)
Kronos som flyttar till Kristinehamn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: