.

Rydell & Quick!

Har haft en grymmevecka och helg!

​Onsdag till fredag var jag i Växjö hos min kusin och hennes sambo. Vi har inte setts sen i julas och hade mycket att ta ikapp. Käkade ute på onsdagskvällen och avslutade med en barrunda på deLuxe.

​Torsdagen innehöll också den mycket prat och skratt. Käkade hemma på kvällen, kikade påSlumdog Millionaire och pratade fram till 3:00!

Åkte hemåt på eftermiddan på fredagen och stannade till hos Mazetti's uppfödare i Sandsjöfors. Vi har inte setts sedan jag köpte M och det är snart 5 år sedan! Så där blev jag kvar ett tag och bubblade och blev även visad runt i grannskapet. Åkte förbi ett par gårdar där det fanns mycket dyra och fina hopphästar! Bla ett ställe där tre "Flip-hästar" står hos en tjej. Det var häftigt att se och klappa på såna dyrgripar och stoet liknade Butterfly Flip väldigt mycket! :P

Jag kom hem vid halv två på natten till lördag.

Lördagen var rätt lugn. Åkte in till pappa runt 15 och käkade o gick en powerwalk. Senare på kvällen grillade vi innan han och jag drog iväg till Motala på Motaladagarna och Rydell & Quick! Herrejösses vilket grymt drag det var-som det alltid är när de spelar!

Grymmekväll!!

Pratade med Malin & Christer efteråt samtidigt som de signerade och det var väldigt kul!!

Nästa gång blir i Borås den 4 augusti!

Rock on...!!

MC-dagarna i Västervik 2010.



Kommentarer
Postat av: Mysan

Sv: Såg dig häromdagen tror jag! Ja det ska bli roligt att se vad det blir för yrväder, kommer bli något riktigt fint i allafall! Ja jag fick reda på att han stod där efteråt ;P Ja det är verkligen synd! Känns ledsamt för hade sett fram emot några år med henne! Men är tur att vi kan ha henne till avel så man kan pyssla i allafall! Du får ha det så bra i Italien och bada lite för mig :)

Kram

2011-07-12 @ 23:01:44
URL: http://myupanddowns.blogg.se/
Postat av: Ebba

Sv: Hejsan Cissi! Det har hänt en massa i mitt liv just nu, jag orkar inte lägga kraft på hästarna just för tillfället tyvärr.. Rose ska vara hos Anna så länge och det känns bra eftersom hon är en så fin häst! Jag får se hur jag kommer må till hösten.

Kram

2011-07-13 @ 11:58:31
URL: http://ebbahsplace.blogg.se/
Postat av: Ebba

Sv: Hoppas jag också! Synd att du bara fick se oss på Anna E träningen som gick skit haha ;) Jag tror Rosa kommer få det jättebra hos Anna!

2011-07-14 @ 11:53:58
URL: http://ebbahsplace.blogg.se/
Postat av: Mysan

Sv: Haha , jaa det var nog vi xD Det borde vara bra träning för vigheten att sitta på ett dräcktigt sto!:O Ja det kommer bli riktigt fina fölisar från våra ston! Men sådana snygga mammor och en sådan snygg pappa kan det inte bli annat! Eller så blir det tvärt om bara för att de är så fina x) Ja det hade vart lite värre om hon vore vallack, fast då hade jag nog ridit en annan häst för jag tycker ston är roligare! De har ju mer humör och tycker det känns som att de är mer jordnära eller vad man ska säga xD Bli riktigt brun nu! Kram

2011-07-14 @ 17:19:14
URL: http://myupanddowns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: