.

Dagens vill ha!

För er som inte följt mig tidigare då hade vi inbrott i vårat hus för ett tag sedan. Smycken och min kamera försvann. (Kolla i arkivet under oktober så hittar ni det :) )

När försäkringspengarna kommer så blir det att köpa en nya kamera och jag funderar på om jag ska köpa en likadan som innan, en Nikon D5000, eller en annan...? Jag var supernöjd med min kamera men har hittat en annan jag skulle vilja ha. Dock är prislappen rätt så mycket högre, men det är också en bättre kamera :)
Vi får se vad kontot säger men denna är i alla fall dagens vill ha!

Nikon D7000!
:D


Har du en sån och vad tycker du om den? :)

Kommentarer
Postat av: liindblaads

Jaa! jag hade planerat att köpa en tv ju :O men nu fick jag inte alla pengar av pappa :O så nu får jag vänta tills tisdag -.-

2010-12-03 @ 15:28:01
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Artan

håller med,vad gör du i helgen då? :)

2010-12-03 @ 17:11:53
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: