.

Dags att rulla igen

Pust, ser att klockan inte är på min sida idag... Snart dags att åka till jobbet igen.
Jag vill bara somna och sova tills jag vaknar!

Är himla sliten just nu känner jag :/ Jag jobbar dessvärre på lördag också, men eftermiddag så jag har chans att få sova lite längre än till 03,00 iaf...
Imorse gick allt segt och det strulade en del så jag var inte hemma förrän efter tio! Då var det bara att ta tag i stallet. Men innan jag gjorde det slängde jag in råmjölk i ugnen så jag skulle få lite kalvost till lunch. Den blev himla bra så ett framsteg idag i alla fall!
;)
På söndag bär det av till Marieberg för att inhandla julklappar till Niklas. Det gick inte så bra sist vi var iväg med tanke på att vi skulle åka samma bil hem. Han är en mästare på att gissa presenter så hade han bara sett påsen från affären hade det inte blivit någon överraskning på julafton ;)
Jag ska även in en sväng på IKEA och köpa en förvaringsmöbel att ha vid fotändan av sängen, som man även kan sitta på :) Jag har märkt att trots dem möbler jag har så är det lite brist på bra förvaring... :P
Nu ska jag rulla!
Ha det bäst!
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: