.

Fullt ös, som vanligt

Jag har jobbat arslet av mig på sistone, rent ut sagt, så jag har inte suttit vid datorn på flera dagar!
Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering.
Alla klappar inför julafton är klara, har ett par till att fixa till annandagen :)
Rummet är, i stort sett, helt iordning och jag kunde inte bli nöjdare! Det är lite fler tavlor som ska upp och sen soffbord och tv m.m. Men det får vänta ett tag nu.
Jag fullkomligt älskar förvandlingen och trivs så himla bra! :D
Jag fick min canvastavla måndags och den blev mycket, mycket bättre än väntat! Den passar som handsken till resten av rummet!
Förra veckan jobbade jag sju pass och den här veckan är inte något annorlunda... Förmiddag i måndags, heldag igår, eftermiddag idag, eftermiddag imorgon, förmiddag på fredag (Julafton :/) och eftermiddag på lördag. Därefter UTGÅNG! :)
Sen julfirande hos Niklas på förmiddagen och sen hos pappa på eftermiddagen på annandagen!
Imorgon kuckilurar jag på att låna en släpkärra och köpa en pall kutterspån på Granngården... Det är inte lika halt på vägarna som det var för några dagar sedan, nu kan jag i alla fall komma någonstans när jag startar i uppförsbacken hemma, det kunde jag inte i söndags...
Det blir åtminstone apoteket, eehh... eller jag menar systemet imorgon, och lagra lite gott till julafton ;)
Nu ska jag snart krypa till kojs, ska städa undan lite först :)
Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: