.

Rummet snart klart

De flesta möblerna är uppe:
Soffa, säng, garderob och tre golvbokhyllor.

Det som inte är uppe än, men som jag har köpt, är två små hyllplan att ha som sängbord. Måste köpa gipspluggar först...

Det som senare ska kompletteras är en mindre, bekväm, läsfåtölj, en annan matta, ett soffbord, en géleldad spiskamin och en TV förstås ;)

Igår var jag och Niklas till Marieberg och handlade lite julkappar. Avslutningsvis sprang vi in på IKEA och jag köpte en ny spotlight, med fem lampor, och lite tavelramar. Jag ramade in och hängde upp lite tavlor igårkväll och imorse kom spotlighten upp :) Det börjar bli ordning och reda. Jag har ett antal svarta papplådor som jag förvarar både det ena och det andra i. Det ser mycket mer städat ut än att ha allt ligga i högar i hyllan!

Knut har fått en egen del i bokhyllan. Ovanför tavlan på honom hänger våran DM-rosett och framför tavlan ligger våran bronsmedalj.

Forever loved, forever missed <3

Nu ska jag kila till jobbet.
Ha det bäst!

Ciao!

Bild från älgjakten i höstas :)

Kommentarer
Postat av: Sara Oliv

Jag kan varmt rekommendera Julas elkamin. Jag har en själv ifall att du vill komma förbi och titta på en. Gelékamin är dyyyrt ^^

2010-12-15 @ 14:25:20
Postat av: Cissi

Jag har sett Chlas Ohlsons elkamin och den är så liten och fjuttig :P Har hört att gélkamin kan kosta runt tusen-1500kr, om man har tur. Men jag kommer gärna förbi och kikar någon dag! :)

2010-12-15 @ 16:26:50
Postat av: Sara Oliv

Inköpspris så kanske dem inte är så dyra, men dem kostar att elda ;)



Denna har jag...

http://www.jula.se/dekorationsbrasa-vagg-2000-w-134415



Men sen beror det ju på om man vill ha en "äkta" men jag tycker att min är väldigt trevlig för den pengen :)

2010-12-16 @ 12:23:07
Postat av: Cissi

Jo, det är klart. Tror att ett block kostar runt 80kr, men det är dyrt med el också... ;) Den var riktigt snygg! Fast jag vill ha en stå på golvet :)

2010-12-16 @ 19:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: