.

Sol, underbara sol!

Sicket underbart väder! :D

Jag red ett dressyrpass med Mazetti i snön och hon var väldigt fin, och pigg! Det blev inte så långt pass, på grund av snön, men det räckte för att hon skulle bli ordentligt igenomriden. Hon jobbade super i låg och lång form med mycket energi framåt :)

Rummet börjar så smått att bli klart men i och med att mobilen är inlämnad för reparation har jag svårt att fota och visa er, så ha tålamod!

Men jag kan försäkra er om att det blir bra! ;)

Precis så bra som jag vill ha det!

Jag hålls just nu med att plocka upp alla grejer ur lådor och in i bokhyllorna samt spikar upp lite tavlor :)

Jobbet börjar om ett tag och innan det vill jag bli klar med så mycket som möjligt.

Ha det bäst!

Ciao!

Nya bettet :)
Tredelat tränsbett, sötmalm med koppar, från HorsePower.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: