.

Stockholm dag ett

Resan med tåget till stockholm gick finemang. Somnade efter tio minuter ;) Men gud vad jag stör mig på folk ibland. Det var en tant i sätet bakom mig som pratade i telefon konstant från Hallsberg till Gnesta. Varje gång hon avslutade ett samtal så sa hon "Det säger vi, hej... hej, hej, hej." Det blev lite jobbig efter nästan 1½ timme...

Men tro det eller ej, tåget var bara fyra minuter sent när det rullade från Hallsberg :) Jag anlände till Stockholm Central vid halv fyra och irrade runt efter en toalett en stund. Sen kände jag att magen ville ha mat, kom samtidigt på att jag inte ätit något sedan frukost innan jobbet imorse, klockan halv fyra, och letade rätt på ett McDonalds. Kort efter att jag fått mat i magen hämtade moster Agneta upp mig och vi åkte vidare i den kaotiska stockholmstrafiken mot en matbutik. Sen hämtade vi upp kusin Rasmus hos hans pappa Tommy och skjutsade honom sedan till hans lilla, men väldigt mysiga, lägenhet. Det var evigheter sedan jag träffade Tommy och det var kul att se honom igen.
Och pappa... Han hälsar tillbaka ;)

Hemma hos Agneta hade hennes "gubbe" lagat till mat och nu på kvällskvisten bjöds det på potatisgratäng med fläskfilé och sallad :)

Imorgon väntar stallet och jag ska få träffa "lilla" Mirja igen, fullblodet jag hade hemma i somras. Det ska bli kul att se henne igen och själv få se hur mycket hon har förändrats. På kvällen ska vi på Raw Comedy Club
Nu väntas TV, soffan "lite" godis och sen ringa Niklas och sen sängen :)

Jag skulle gärna velat vara på julgalan ikväll...!!

Ha det bäst!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: