.

Tapas- och Rawkväll!

Summerar snabbt om en riktigt rolig kväll med ett himla härligt "tantgäng" ;)

Kvällens första stopp var vid puben Östgöta Källaren för att samla ihop alla 16 "dagistanter", mig själv inräknad. Därefter styrde vi kosan mot Tapasrestaurangen Mamas and Tapas. Det var väldigt gott! Måste samtidigt säga att det var den allraste intressantaste och mest kaotiska middagen jag någonsin ätit! Det var rent ut sagt kaos. Alla skulle ha olika grejer och när maten väl kom blev det tallrikar överallt och jag tror inte att någon fick det dem egentligen skulle ha att äta. Men till slut var alla mätta och belåtna och ingen brydde sig nog inte om vad de hade beställt från början och om vad de egentligen åt mot slutet. Men fruktansvärt roligt hade vi i alla fall!

Efter tre timmar på restaurangen fortsatte vi mot kvällens sista stopp, Raw Comedy Club på Maxim. Stand Up:arna för kvällen var först Achmed (ursäkta stavningen, men det var han som var värd för kvällen), sen en gubbe jag inte uppfattade namnet på, sedan Al Pitcher från Nya Zeeland, fruktansvärt rolig! Sist men inte minst Thomas Järvheden.

Så sammanfattningsvis:
Det var länge sedan jag hade så här hysteriskt roligt och ikväll har jag garvat så det täcker flera månader!

Det ska bli så kul att träffa de flesta av Agnetas arbetskamrater till nyår, eller "undersåtar" eller vad man ska kalla dem, när hon nu är deras chef ;) he he
Men ett himla roligt gäng var det i alla fall och jag har haft en underbar kväll!

Jag har skrattat så mycket att skrattet tagit slut!

TACK!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: