.

Tidsbrist

Jisses, det var det här med uppdateringar också...
Har haft så mycket att göra efter helgen, och under helgen, så det har inte funnits tid till datorn tyvärr. Dessutom börjar jobbet snart och innan ska jag försöka slå ihop en IKEA-hylla. Jag och hjärtat lyckades få ihop en hel divansoffa igår utan svordomar ;)

Jag red ett kort dressyrpass, barbacka, på Mazetti idag och provade det nya bettet jag köpte i helgen (bild kommer). Hon var dunderpigg men fungerade fint med bettet :) Hon har tagit det lugnt över helgen så hon hade lite överskottsenergi kan jag meddela ;)

Jag ska försöka slänga in ett inlägg ikväll innan läggdags, plus ladda upp en bild på min nya härliga säng och soffa! :D Snacka om att man sover gott om nätterna!

Ha det bäst!

Ciao!


Såg nu att öronen inte fick vara med, ingen höjdarbild men den får duga.
Det är ju i alla fall den finaste på bilden! :) <3

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja visst är hon finast <3

2010-12-08 @ 14:31:21
Postat av: Cissi

Klart hon är!! :D

2010-12-09 @ 12:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: