.

Vad händer och fötter?

Jag är lite sliten efter den tidiga morgonen och jobbet, sov inte så många timmar som jag hade velat. Det beror mest på att jag gick till sängs alldeles för sent, som vanligt...

Efter jobbet styrde jag kosan mot närmsta bensinmack. Därefter åkte jag till Granngården och fyllde på med krafftfoder och kutterspån.

Just nu skulle jag helst vilja lägga mig i sängen och sova tills jag vaknar, men icke. Stallet ska göras iordning, hästen ska ridas och sen ska jag susa vidare till Niklas och hjälpa hans mamma med att lägga ut hästannonser. Så är det någon som letar häst kontakta mig! :)

Ikväll är det julshow på Alléskolan och jag ska dit med Niklas och Madde för att se hur Mysan sköter sig på scenen ;) Det ska bli jättekul att komma tillbaka till skolan, mest att komma dit och slippa alla lektioner, men också för att julshowen alltid har varit bra tidigare!

Feel no preassure folks,
men jag har höga förväntningar! ;)

Hehe, nu ska jag ut till stallet och sätta fart.
Ha det bäst!

Ciao!


Så här nöjd kan man bli efter att ha klarat 30cm... x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: