.

Vaknar till ett snöigt Stockholm

Godmorgon alla glada :)

Jag slänger in ett snabbt inlägg innan dagens alla aktiviteter startar.

Klockan väckte mig imorse och när jag börjar röra på mig i sängen börjar katten Sigrid prata och spinna. Hon är född hemma hos oss och flyttade till min moster i somras. Jag tror att hon från och till har sovit hos mig hela natten :P Men hon tyckte jag var väldigt långsam med att gå upp och ge henne mat!

Frukosten är avklarad och snart ska jag och Agneta åka till stallet där hon har Mirja uppstallad, hästen som hon lånar tills hennes Lotus är frisk och hästen som jag hade hemma ett tag i somras :) Det var ett tag sedan jag träffade Mirja och det ska bli kul att se henne igen! Agneta har en häst till att rida idag så vi funderade på att rida en sväng i skogen innan vi tar ett pass i ridhuset. Det är mycket snö häruppe och perfekt underlag i skog och mark, plus att det inte är så kallt heller, runt 5 minus. Så långkalsonger kanske inte behövs...? Kan nog vara skönt ändå.

Efter stallet har vi inte så mycket inplanerat fram tills klockan 19 då det börjar på Raw Comedy Club. Det ska bli riktigt kul att gå på den Stand-upen, har bara sett den på TV förut och tyckt det har varit bra, beroende på vilka komiker som medverkar vill säga. Så jag hoppas på att det är några bra ikväll! :)

Nu ska jag börja röra på mig så vi kan komma iväg, jag återkommer senare under dagen :)

Ha det bäst!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: