.

Äntligen!

Rummet blir klart idag!
Finally!! :D

Så imorgon bär det av till IKEA!
Jag kan inte vara nöjdare med mitt "nya" fina rum! :)

Det är perfekt.

Det jag vill göra lite längre fram är att måla en schablon, om jag klarar att göra den snygg vill säga ;)
Men först måste jag få tag på en overhead... Undrar om man kan låna en från Sjöängskolan?
Jag har redan sett ut ett motiv nämligen och är övertygad om att det skulle bli riktigt snyggt!

Idag är det ännu en strålande fin dag, men kall. Efter att rummet är färdigmålat väntar stallet och ett dressyrpass med Mazetti. Det är lite tråkigt att vara själv hemma, ingen syster som kan filma och ta kort ibland när jag rider. Det är alltid kul med nya och fräscha bilder. Men det är samtidigt svårt att ta nya när det inte längre finns en systemkamera... Jag får klara mig tills jag fått en ny av försäkringsbolaget :)

Ha det bäst i det soliga vädret!

Ciao!


Busbild på Bruno och Dakar i höstas :)

Kommentarer
Postat av: Artan

vaknade typ precis haha. Ska du göra något speciellt idag?

Kram!

2010-12-01 @ 12:36:25
URL: http://artanart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: