.

En fullspäckad helg

Jag har haft fullt upp i helgen så jag har tyvärr inte hunnit skriva något här.
Men skriver lite kort nu.

Jag jobbade förmiddag i fredags och när jag kom hem så fixade jag stallet och pillade lite i rummet. Vid halv två red jag ut med Sara och Stina Oliv med deras islandshästar. Jag och Sara bytte hästar på hemvägen så jag skulle få prova att tölta. Gud vad häftigt det var! :D
På kvällen åkte jag till Niklas, vi skulle ha gått på bio på kvällen men det fanns inga bra platser kvar, så vi tog en hemmakväll med god mat och filmmys istället :)
Igår åkte Niklas iväg och jobbade så jag passade på att åka hem och rida och fixa stallet. Mysan hängde med hem och hjälpte mig.
Tack för det! :)

När vi var klara åkte vi hem till Niklas igen och åt lite mat. Därefter gjorde vi oss iordning för att åka på bio :)
Vi hämtade upp syrran hos mamma och for iväg.

Filmen för kvällen blev
Due Date!

En ruskigt rolig film! :D

Jag sov hos Niklas till idag och innan jag åkte hem så sprutade jag Dakar. Han ska bara ha en sista spruta Pencillin, sen kommer det förhoppningsvis läka av sig självt!

Så nu sitter jag hemma.
Jag har mockat och gjort klart stallet och ätit lite mat.
Nu ska jag iväg och jobba :)

Hoppas på att hinna skriva lite mer ikväll!

Ha det bäst!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: