.

Fredag


Gud så skönt med fredag!

(Jobbar i eftermiddag och är dock inte ledig alls i helgen, men ändå ;))

Jag är så skönt utvilad efter en lång natts sömn och tänker nu ta tag i stallet och rida ett dressyrpass med Mazetti. Får se hur pigg hon kan tänkas vara idag efter två dagars vila... ;)
Det blev lite dåligt med tid till Granngården igår, så det är nästa punkt på schemat. Plus att jag har lite råmjölk som jag tänkt åka med till farmor efter det :)
Jisses vad snö det kommit de senaste dagarna! Men det är så härligt med nysnö så det bekommer mig inte! Om det inte vore för allt *PIP* skottande...

Men det som inte dödar, det härdar.

Jag ska även försöka fixa lite med det sista på rummet. Nästa vecka bär det av till IKEA för att köpa lite nya möbler :)

Ha det bäst!

Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: