.

Helgen

Det har varit en helt klart superb helg!! :D Den kommer att bli svår att överträffa!

Lördagens spelning av Rydell & Quick var makalöst bra, vilket drag! Både Christer och Malin kände igen mig bland publiken, vilket var riktigt kul! Malin sken upp när hon såg mig och såg väldigt glad ut och efteråt hann vi utbyta lite ord när de kom av scenen och Christer sa att det var jäkligt gött att se mig igen och Malin gav mig en kram! :D

Jag lever fortfarande på dem känslorna!
Det var riktigt kul att de kände igen mig direkt och blev så glada över att se mig :) Det var grymt kul att se dem igen också!
De undrade om jag skulle vara kvar en stund till, för Christer skulle ta sig en stänkare vid baren, haha ;), men tyvärr var vi tvugna att åka en stund senare och då hade dem inte hunnit komma tillbaka in igen från att ha hämtat andan efter spelningen.
Jag ångrar väldigt mycket att jag och Niklas inte tog in på hotellet i Mariestad över natten, då hade vi kunnat vara kvar ett bra tag till! Plus att en hotellfrukost slår det mesta ;)
Men tyvärr så hade i alla fall inte jag pengar till det, så vi åkte hemåt vid två ungefär. Jag tror att jag somnade halv fyra och då täntke jag att det skulle ha varit mycket skönare att bara kunna åka hissen upp till rummet på stadshotellet än att behöva åka bil mitt i natten! Men nu är det som det är och jag är väldigt lycklig och nöjd över lördagen ändå! :)

Jag funderar på om jag ska försöka få tag i biljetter till Julgalan. Rydell & Quick är nämligen där under ett antal dagar, om det inte är alla, och spelar på natten. Plus att det verkade väldigt skoj med allt annat som den bjuder på. Jag har pratat med Maria och hon skulle kolla vilka datum hon kunde, men det som skulle vara absolut bäst vore om jag fick med mig henne den 2, 3 eller 4e december. Jag ska åka till moster i stockholm då och det hade varit perfekt att kunna ta två flugor i en smäll! :) Men annars skulle det kunna funka någon dag mellen den 9-11 december.
Klädseln för lördagen:

Plus ett par svarta stövlar :)

Gårdagen var mest slö, vilket var väldigt skönt. Vi tog en sen frukost framför TV:n och under resten av dagen hade jag inte lust med någonting. Någon gång ibland har jag såna dagar och igår var en sån dag. Jag åkte hem från Niklas vid halv fyra ungefär och gick direkt ut till stallet och klippte Mazetti. Hon tyckte det var så skönt att bli av med pälsen att hon stod blickstilla! Hon brukar alltid vara lite fjantig och trampa runt i början, men inte idag.
Hon blev så fin så och jag försökte mig på att vara lite kreativ, vet dock inte om det blev flipp eller flopp...
Vad tycker du?


Nu hålls jag med rummet och ska in och köpa färg idag eller på onsdag, får se vad tiden räcker till. Sen ut i stallet och mocka och vidare mot Askersund och lämna in mobilen (om jag hinner, annars blir det på tisdag) och sen hämta upp Mysan i Hallsberg för att åka till Marieberg och köpa presenter till Niklas :) Han blir vuxen imorgon, 20 år!! ;)

Ha det bäst!

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Lollo

Snyggt klippt! Fint men någon lite lagom inte alltför utstickande detalj :)

2010-11-22 @ 13:00:15
Postat av: cissi

Tack så mycket! :-) jag brukar inte klippa detaljer på storhästar, bara på pinnar, men provade för skojs skull :-P

2010-11-22 @ 18:34:38
Postat av: Cissi

ponnysar ska det stå, jädra touch-telefon! ;)

2010-11-22 @ 19:02:26
Postat av: Ingela

Snyggt!! Vi är ju i ponny och hjärtanstadiet, kanske inte min stil men helt klart mina tjejers. Min dotter ska tävla för första gången på lördag så vi får väl göra en extra polering tills dess.

2010-11-22 @ 20:36:12
Postat av: Cissi

Tack Ingela! :D Jag brukade klippa ponnyerna vi hade, lite kul med lite annat än bara helklippning. Wow, hoppas det går bra! Kram

2010-11-23 @ 13:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: