.

Spackel Spektakel

Nu är rummet färdigspacklat och arbetet får vila över helgen. På måndag får vi se hur mycket det är som måste spacklas om efter slipningen. Förhoppningsvis är det inte mycket och då kan jag börja måla! :)

Jag tänkte försöka åka in och köpa färg imorgon innan jobbet. Helst skulle jag vilja ha med mig pappa så jag kan utnyttja lite av hans rabatter han får på Bergqvist ;) höhö

Man får ju inte vara dum... ;)

Nu ska jag betala biobiljett för onsdag nästa vecka, Harry Potter och Dödsrelikerna del 1 :), och sen bär det av till jobbet igen.

Jag jobbade förmiddag idag också och har tyvärr inte hunnit sova något under de lediga timmarna nu på dagen. Det lär märkas i kväll. ;)
Mazetti får vila idag men jag hade väldigt gärna ridit henne om jag hunnit. Det har varit riktigt soligt under dagen och ett underbart ridväder. Men jag hoppas det är skapligt imorgon också :)

Ha det bäst!

Ciao!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Pappsi

Självklart kan jag följa med dig och köpa färg, så länge jag slipper betala bara...:-) Hör av dig!

2010-11-12 @ 06:58:57
Postat av: Cissi

Haha! ;) Jag ringer dig om en liten stund!

2010-11-12 @ 08:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: