.

Summering av en riktig rolig helg!

Jag har haft en suuperhelg med dem bästa!

Vi for iväg mot Ullared vid halv tio tiden, skulle egentligen åkt vid nio och för en gångs skull så var det inte mig alla fick vänta på ;)
Det var inget roligt väder så det gick inte så fort som vi hoppats på, men allt gick bra i alla fall. Vi var framme vid Ge-kås vid ca halv två och lyckades faktiskt hitta en rätt bra parkering. Sen var det shopping för hela slanten och täntke springa in direkt och börja kika runt.
Meeen... Först fick vi stå i kö i ca 15 min innan vi ens kunde komma in!
Sanslöst vad folk det var!
Men in kom vi och styrde vagnarna till hästavdelningen. Of course! Där tog det inte lång stund förrän vagnen var full med allt jag skulle ha.
Fast det blev inte bara hästsaker. Lite kläder till mig och lite saker till bilen, plus lite julklappar :)

Jag hinner tyvärr inte skriva mer nu men återkommer imorgon med fortsättningen.
Nu måste jag ge hästarna kvällsmat, ringa Niklas och sova. Ska jobba imorgonbitti :)

Ha det bäst!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: