.

Tävlingssäsongen verkar vara över för i år

Jag sitter och kikar runt på tävlingsterminen, det lilla av den som är kvar på året. Tyvärr så ser det väldigt tomt ut. Den enda som är något att åka på, som ligger rimlig bilfärd hemifrån, är Mjölby den 21 nov. Det värsta är att jag inte är hemma den helgen... :/

Jag som hade hoppats på att få starta en sista gång innan årets slut!
Istället får jag träna på och vara med för Anna Emanuelsson de två sista träningarna för året, plus att försöka tajma in träningar på torsdagar för Mia Carlbäck.

Mazetti som alltid går bäst inomhus och så ska hon gå och vricka sig så vi missar de flesta av årets sista inomhustävlingar.
Typiskt!
Jag hoppas verkligen att det kommer finnas bra med tävlingar i början på nästa år så vi ändå kan få ett par starter inomhus.

Mina veckor, och framförallt helger, är ganska fullplanerade framöver:

V.45
Ullared 13-14 nov
V.46
-Anna Emanuelsson 19-20 nov
- Rydell & Quick, Mariestad 20-21 nov
V.47
Inget inplanerat, förutom jobb
V.48
Stockholm 3-5 dec
V.49
Anna Emanuelsson 10-11 dec
V.50-51
Inget inplanerat, förutom jobb och julafton ;)
V.52
Nyårsfest i Stockholm 31 dec (åker upp någon dag tidigare och åker hem någon dag/dagar efter)

Plus att jag har min vanliga vardag i veckorna: Jobb, Niklas, Häst, Stall, rummet och Plugg ;)

Så ser det ut fram till årsskiftet :)

Det som jag har inplanerat inför nästa år är:
  • Sälen V.11 med Niklas & Co.
  • Italien V.15 (åker förhoppningsvis ner fredagen/helgen V.14)
Så jag har massor att se framemot! :D

Nu ska jag snart krypa ner i sängen, jobbet väntar imorgon bitti.

Ha det bäst!

Ciao!


V.15 ska jag äntligen få träffa Marilena igen!! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna Nordin

sv: tack cissi :)

2010-11-09 @ 09:53:24
URL: http://jjohannanordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: