.

What am I fighting for?

Sometimes I have to make the world hold up for a short while,
so I can jangle my thoughts back together again...



Just nu har jag många bollar i luften och ibland får jag lite panik när jag inte riktigt vet vilken ände jag ska börja i. Men det största projektet just nu är snart avslultat, rummet. Det är inte mycket kvar innan jag kan flytta in mina snart inköpta möbler!
Sen ska jag ta tag i mitt nästa stora projekt, eller ja, först framföra min idé till turistbyrån och sen försöka övertala dem och resten av alla betydelsefulla personer som kan tänkas stödja mitt påhitt ;) Finns det inget intresse så blir det ju inget stort projekt, vilket skulle vara fruktansvärt tråkigt!! Men jag hoppas att det inte bara är jag som tycker att det är en bra idé och jag hoppas att det finns pengamöjligheter att genomföra det. Det sistnämda är nog den krångligaste delen, fast det borde det inte vara egentligen...
Men jag kommer inte att ge mig i första taget!
Förvirrad? ;)

Sen är det ju allt annat jag ska göra och som jag skulle vilja göra. Nästa helg åker jag till moster i Stockholm, jag skulle vilja kunna åka ner till Ullared en gång till innan julen plus att det är ju som sagt JUL snart! Inte klokt vad tiden går fort! Jag längtar så till årets mysigaste årstid och i skrivande stund börjar julsaker lite smått titta fram lite här och var. Dessutom är det ju en massa snö utanför fönstret! :D

Jag ska dessutom ta kontakt med Rhodesian Ridgeback-kenneln i Kumla för att åka dit och hälsa på, vilket inte tiden har tillåtit tidigare. Tyvärr! Men det finns inga valpar än så det är ju egentligen ingen direkt brådska ;)

I slutet av nästa vecka är det IKEA som gäller, om jag har löst hur jag ska göra med golvet i mitt rum, om jag ska/kan slipa om det eller om det ska få vara som det är. Hmmm...?

Nu ska jag i vilket fall som helst hugga tag i målarpenseln och göra lite nytta innan nästa pass på jobbet börjar.

Ha det bäst!

Ciao!

Låten för idag:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: