.

Bio en lördagskväll

Jag sticker in med ett inlägg såhär dagen efter.
Det hanns tyvärr inte med igår mellan älgjakt och bio...

Gårdagens äventyr började med uppstigning klockan 06.00, frukost, packa matsäck och kläder. Sen gav jag hästarna frukost och tog ut dem innan jag åkte vidare till Markebäck för att möta upp med pappa och de andra i jaktlaget.
När jag steg ut genom dörren slängde jag en glimt på utetermometern, 7 minusgrader! Helt sanslöst! Så jag sprang in och hämtade en tröja till.

Första drevet gick sådär. Såg massor med färska, och stora spår, men det blev inget skjutet. Plus att jag hamnade lite på villovägar, vilket aldrig har hänt förut. Jag om någon borde känna till markerna :P Men men, det ska någongång hända den bästa. hehe

Andra drevet gick bättre. Vi lyckades hålla en bra linje hela vägen. Men jag såg inte ett enda spår istället, och inget blev skjutet. Dock hade Lars Ove Ko med kalv tio meter ifrån sig precis när han packat ihop grejerna. Typiskt!

Innan det sista drevet var jag tvungen att åka hemåt. Skulle ta hand om stallet och hästarna innan det var dags för bio med hjärtat mitt.

<3

Bio nu då. 

The Other Guys
Den är väldigt överdriven men med den torra och lite galna humor jag har så var den fruktansvärt rolig!

Så har ni planer på att gå på bio, se den!

Ciao!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: