.

Det ena avlöser det andra

Pust, kom hem från jobbet för ca 30 min sedan, efter att ha varit igång sedan 4.00. Det är konstigt att man inte känner sig mer sliten än vad man är. Men jag ska kanske inte ropa hej än... Jag har ju två pass till på raken och sen en heldag på torsdag, plus ev ett eller två pass i helgen, framför mig ;)

Jag kan återkomma i slutet på veckan om hur jag känner mig! *fniss*

Jag var hungrig när jag kom hem, men det verkar ha lagt sig så jag avvaktar en stund. Istället tänkte jag knalla ut till stallet och göra klart det. Det är så himla skönt att ha det avklarat direkt på morgonen, speciellt när jag jobbar ikväll också. Man har så mycket tid till en massa annat då :)

Jag kan säga att hästarna inte var direkt överförtjusta över att behöva gå ut i det gråmulna, blåsiga och regninga väder som dagen bjuder på idag. Men ut ska dem! Så det är bara att pälsa på dem regnkläder och tvinga ut dem.

Det finns ju som sagt inget dåligt väder, bara dåliga kläder ;)

Jag ska försöka speeda på lite och bli klar snabbt i stallet, för att kunna fortsätta packa de sista flyttlådorna i rummet. Det börjar bli väldigt tomt nu! Snacka om att jag är laddad över att få börja spackla och måla, åka till IKEA och köpa sproilarns nya möbler och till slut få möblera ut dem! :D
Jag har dessutom framkallat en mängd nya foton som jag har tagit som ska ramas in och hängas upp. Men det blir bland den sista touchen innan allt är klar.

Men en sak i taget.
Kanske är bäst att försöka få ut alla saker först ;)

Jag hoppas ni får en strålande bra dag!
Jag ska försöka göra det bästa som går av min.

Ciao!


If you're down, I hope this will cheer you up!
Niklas "söta" hund, Ella. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: