.

Det var värst!

Nu sitter jag alltså här, bloggandes. Trodde aldrig att det skulle hända mig :P

Jag har länge tyckt och tänkt att det är något jag aldrig kommer hålla på med. Jag intalade mig själv att: jag har inte tiiiid, ingen ooork... Men sen slog det mig, jag tycker ju om att skriva! Det är en helt annan sak att sitta här nu där jag får skirva om precis jag vill, annat var det i skolan med en massa uppsaster och arbeten inom vissa ämnen. Då behövde man hämta information från mängder av olika hemsidor, som i slutändan var fösvunna när man väl skulle hitta tillbaka till dem igen.

Det enda jag behöver här och nu är min, inte alltför übersmarta hjärna ;) Skämtåsido har jag väl aldrig varit specielt stark i alla "räkne-ämnen", dock ska tilläggas att jag tog mig igenom Natur och Matte E ;), men fantasi och förmågan att kunna det skriva, det har jag alltid haft! Så det är skönt att det ÄNTLIGEN finns ett sätt där jag kan använda mig av mina skills! Haha

Den här bloggen kommer att handla om mitt vardagliga liv, min kärlek och andra hälft, mina hästar, tiden innan och efter tävlingar som jag ställer upp i, resor jag planerar att göra plus en massa annat.

Jag hoppas att ni få stackare som läser min blogg vill fortsätta följa mina tokigheter och de äventyr jag hittar på :)

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: