.

En liten nattmacka

Jag slänger in ett kort inlägg innan läggdags.

Började jobbet halv två idag och klockan 12.50 kom jag på att det kanske var bäst att äta något. Så jag slängde en kastrull med vatten på spisen och tömde en nudelpåse.

Not so very nutritious, I know!
But very tasty though!

Sen gled jag iväg i min pärla till Ford och jobbade fram till 19.00.

Väl hemma tog jag in hästarna och nattade dem sen satte jag mig här vid burken.

Något som jag blev väldigt sugen på förut, vilket jag fortfarande är, är broccoli! :P
Det är så himla gott och fruktansvärt nyttigt, vilket är ett stort plus! Det var inte länge sedan jag lagade till en broccoligratäng men funderade på att göra det snart igen.

Någon mer som tycker som jag?
:D

Jag försöker att vara någolunda nyttig, för det mesta.

Äter bara godis på lördagar, försöker i alla fall...
Äter inga kakor eller annat onyttigt i veckodagarna, försöker i alla fall...
Går inte runt och småäter mellan målitderna, försöker i alla fall...
Äter inte efter klockan 20.00, eller tidigast två timmar innan läggdags, försöker i alla fall...

Att det ska vara så svårt att försöka vara duktig, det är en gåta. Men det är roligt när man ser att det ger resultat, tyvärr går det inte över en natt. Men det är bara att bita ihop och försöka hitta sin inspiration någonstans.

Jag har min inspiration hos Jillian Michaels, Biggest Loser. Hon är grym och det är till och med så att man inte vågar säga emot henne när man står framför TV:n och hennes träningsDVD. Det är tufft men fruktansvärt kul! :D

Nu blev det ett "kort" inlägg om jobbet, broccoli och till sist lite hälsa och träning.
En blandad komplott, men så kan det vara ibland, och förhoppningsvis lite intressant läsning :)

Nu ska jag sova.
Ska börja jobba 4.00 imorgon ;)

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: