.

Gone Baby, Gone...

Den otroligt vackra höst vi har haft, vart tog den vägen? Jag var astaggad på att gå ut i skog och mark och fota alla fantasiskt vackra skådespel hösten vanlligtvis bjuder på. Iår har det inte varit annorlunda, med det vackra solsken vi har haft!    Men hallå, varför skulle den ha så bråttom? Jag hann ju inte ut en enda gång! :(    A shame, I say!    Jag ska i alla fall gå ut nu och försöka fånga den sista matta skuggan av den färgsprakande årstiden.

Den otroligt vackra hösten vi har haft, vart tog den vägen? Jag var astaggad på att gå ut i skog och mark och fota alla fantasiskt vackra skådespel, hösten vanlligtvis bjuder på.

Iår har det inte varit annorlunda, med det vackra solsken vi har haft!

Men hallå, varför skulle den ha så bråttom? Jag hann ju inte ut en enda gång! :(

A shame, I say!
Jag ska i alla fall gå ut nu och försöka fånga den sista matta skuggan av den   färgsprakande årstiden.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: