.

Himla fin dag!

Det har varit strålande sol hela dagen, vilket välkomnas med öppna armar.
Dock har det varit rätt kyligt. Fast vintermånaderna börjar ju nu snart så man kan väl inte göra annat än att finna sig i det.
Snart är det vår och varmt igen! ;)

Dagen började med uppstigning 8.00 och därefter utsläpp av hästarna, mockning av stallet och sen personalmöte klockan 10.00.
Det avslutades ca 12.00 och då åkte jag en sväng till Niklas och till lagårn i Skyllberg, där de precis hade fått in alla små kvigor som kommer att bo där över vintern.
Efter en stund åkte jag och Niklas hem till honom och åt lite innan jag var tvungen att åka till jobbet runt 13.00.
Sen jobbade jag mellan 13.30-19.00 och kom hem för ett tag sedan.
Tog in hästarna och nattade dem innan jag gick in och satte mig här :)
Det kliade så i fingrarna av att jag inte skrivit här än idag!

Men nu sitter jag här igen.

Jag har fått lite nya kommentarer och läsare, vilket är väldigt roligt! :D

Jag besökte bloggarna som jag fått kommentarer ifrån och på en av dem såg jag ett himla bra videoklipp. Jag lånade det det av http://theponnyryttare.blogg.se/ och hoppas att det inte gjorde något! Hon har en himla fin blogg förresten, som är värd att kolla in! :)

På onsdag är det dags för uppföljning av Mazettis hälta och jag hoppas innerligt att det inte visar något på böjprovet! Hon har tagit det lugnt, bara longerats några gånger, under tre veckors tid så det ska nog inte vara några problem :)
För er som inte har läst min blogg tidigare, gå tillbaka till inlägget Changed Plans så får ni lite mer info om vad som hänt, så slipper jag upprepa mig :)

Jag ska så snart som möjligt finna lite tid till att göra ett ordentligt inlägg om mig själv, min andra hälft, mina hästar, mitt kanske inte helt "vanliga" jobb och om resten av dem underbara människor som finns i mitt liv!

Nu jobbar jag en hel del så jag är ganska slutkörd när jag väl kommer hem på kvällarna. Men undertiden får ni väldigt gärna ställa frågor och komma med idéer, vilka som helst, om allt ni kan komma på, så ska jag svara och ta med det i framtida inlägg :)

Klockan börjar dra iväg.
Jag ska ringa och prata en stund med den underbaraste killen.
Sen gör jag mig klar för sängen.
Jobb väntar 4.00 imorgon!

Ha det bäst!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv: Självklart så kan jag skriva det igen. Jag vet tyvärr inte om jag hinner idag men imon kan jag fixa det. Tack så mycket för att du svarade :)

2010-10-25 @ 21:09:05
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/
Postat av: sara

sv: okej. :)

2010-10-26 @ 07:51:52
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: