.

Katten jagar flugor i fönstret...

och ramlar ner!

Haha, satt precis och kollade när kattungen hemma jagade en fluga i fönstret. Han lyckades nästan få tag på den, innan han halkade ner! :P

Idag vaknade jag upp bredvid Niklas. Sååå himla skönt att se och träffa honom igen. Jag har jobbat så mycket hela veckan så vi har inte setts sedan helgen...

Och idag for han ner till Jönköping på Elmia-mässa :P

Men men, gjorde absolut inget.
Jag åkte hemåt en sväng för att fixa stallet och mitt rum.
Maria hade kanske kikat förbi en sväng, men hennes jobb behövde henne. Typiskt! Var ett tag sedan vi sågs.
Sen kom Allehanda-Björn ut och ställde lite frågor angående inbrottet och tog lite bilder.

Så man kan säga att jag har haft fullt upp ändå ;)

Nu ska jag åka tillbaka till Niklas, fast han har inte kommit hem än, men jag tänkte ta in hingstungen jag har där och pyssla med han.

Imorgon blir det förhoppningsvis Marieberg och IKEA. Ska kolla på sakerna som jag vill ha till rummet :)

Det är så himla roligt och spännande att göra om.
Extra spännande när man gör det själv ;)
Har ju pappas expertråd till hands annars, men jag ska nog greja det!

Just ja!
Jag ringde en Ridgeback-uppfödare i Kumla förut och vi ska snart åka dit och träffa henne och hennes hundar! Hon planerar att få valpar i juni, om allt går väl, så i augusti/september är jag med valp!
:D

En tik vill jag ha och Chloe vill jag att hon ska heta! :)

Jag återkommer senare, vet att jag lovade skriva om mig häromdagen, men det har varit lite annat att tänka på de senaste dagarna.
Men inlägget kommer snart!

Ciao!


Visst är de inte bedårande söta, som allt djurbebisar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: