.

Safety first

När jag kom hem från jobbet vid halv elva dröjde det inte länge förrän Securtias kom förbi och pratade larm. De ville VERKLIGEN ha oss som kunder och tyckte VERKLIGEN att vi skulle köpa larm av dem. Självklart lät allt super. Bieffekten är ju vad paketet kostar sedan...
Kikade runt lite på nätet när de åkte och det visade sig att Falck har billigare månadskostnad, men jag vet inte var deras larmpaket kostar.
Värt att kolla upp!


Någon som förresten vet hur stor kostnadsskillnad det är mellan dem båda?

Halv två börjar mitt andra jobbpass för idag så jag tänkte röra mig ut i stallet för att göra klart det, så jag slipper stå där sent ikväll när jag ska upp vid halv fyra imorgon...

Imorgon är det dags för Mazetti att åka till veterinären. Vill verkligen rida snart! Är skapligt rastlös på att hon har varit tvungen att tagit det lugnt i tre veckor! Missade två inplanerade tävlingar. Förhoppningsvis kan jag åka iväg den 7 nov, beroende på vad veterinären tycker. Mazetti har ju rört på sig lite emellanåt så hon har inte tappat så mycket, konditionsmässigt.
Sen att jag är ringrostig är en annan femma ;)

Ha det bäst!

Ciao!

Några bilder från en hemmatävling i somras :)
Mazetti och jag.


Inget vidare knäslut här, men hon hoppade mig ur sadeln ;)


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Hej o tack! :) Hoppas du kopierar o fyller i den också!

/ Eleonor

2010-10-26 @ 21:06:01
URL: http://hastoridverksamhet.blogg.se/
Postat av: Svar: Eleonor

Det ska jag absolut göra så fort jag får lite tid över ;)

2010-10-27 @ 11:38:10
Postat av: Ingela

Vad fina ni är, älskar verkligen att se bilder på dig och Mazetti. Hoppas verkligen att det går bra för Er. Kramisar ;-)))

2010-10-30 @ 19:36:38
Postat av: cissi

2010-10-31 @ 10:55:05
Postat av: cissi

Tack så mycket ingela! Nu har hon vilat i fyra veckor och reds igår. Fruktansvärt pigg! :-P så nu ska det nog gå bra igen efter hältan! Kramar :-)

2010-10-31 @ 10:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: