.

Todays to-do-list

Slänger in ett inlägg om hur dagen kommer att se ut.
Har fått skriva en lista för att komma ihåg allt ;)

  • Fixa stallet och rida
  • Åka till Askersund och kolla min telefon, plus ta ut pengar till hösilage
  • Köpa hösilage, förhoppningsvis
  • Ringa Maria för att kolla när/om hon kommer en sväng
  • Ta hand om lite tvätt
  • Ändra lite klasser till klubbens kommande tävlingar i mars
  • Sitta med inlämningsuppgiften till Jöken
  • Dammsuga och ta ut sängstommen på mitt rum
  • Ringa Ridgeback-uppfödaren i Kumla för att se om det går bra att vi kommer och hälsar på på måndag
  • Slänga in ett inlägg här om mig själv
  • Åka till pappa och Stina efter att Maria har varit här, ta med framkallade foton och filmen vi ska kolla på :)
Fullspäckad dag kan man säga och jag tror att jag fick med det mesta i alla fall :P

Ses senare!

Ciao!


Sticker in med en bild från slottsträdgården i Uppsala
(Tyvärr inte av samma bildkvalité här på bloggen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: