.

Uppdatering

Det blev IKEA och Stadium plus lite andra affärer, men ingen bio.

Kom hem med:

- Stavmixer

- Löparskor

Plus lite smått och gott från IKEA :P

Jag har inte ridit på tre (!?) veckor, och det märks faktiskt lite här och var, så är skönt att komma ut o springa igen! Ridning ger mycket bättre träning än många tror!
Så nu, med nya pjucks, kan jag äntligen komma igång och springa igen! Mina gamla gick sönder för ett tag sedan och har inte haft råd att köpa nya. Men dem här blev kanoners och jag är sugen att dra ut i skogen på en gång. Fast det får vänta till imorgon i alla fall, det är ju bäckmörkt ute nu ;)

Det blev ingen bio ikväll.
Den vi ville se visades som senast klockan halv sju, så det blev tajt med tid.
Det fick bli en hemmakväll istället och det är absolut inga fel med det!

Nu ska jag och syrran kolla på en film.
Det är så roligt när hon är hemma! Vi ses inte så ofta, på helger bara, och man hinner sakna henne (faktiskt ;) )

Ha det gött!

Ciao!


Vad tycks? :)
(Puma)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: