.

Myspysfredag

Sicket trist väder idag :( Grått, mulet, blött och äckligt...

Meeen..

Idag kommer ett paket med lite nya träningsDVD:er , 3 stycken! :D Sweeeet! Snacka om att jag kommer hugga in på dem så fort som möjligt! Har jobbat mitt pass för dagen nu på morgonen, plus att stallet redan är klart, så jag har ju massor med tid för träning :)

I eftermiddag kommer veterinären ut och kikar på Mazetti samt vaccinerar båda hästarna. Skönt att få sprutan överstökad nu när hon ändå inte är igång, annars brukar det vara himla bökigt när tävlingarna dragit igång och i och med att Mazettis vaccinering ligger i  april så brukar det alltid bli ett pusslande mellantävlingshelgerna. Men inte iår inte :) Fast hon kunde hellre fått vara frisk .. :/ Men såret är mycket bättre, dock tycker jag att det tar så himla lång tid för det att dra ihop sig.. Tycker att det borde blivit mindre mycket snabbare, men men. Huvudsaken är att det läker i slutändan!

Jag har haft världens baklust förra helgen och den här veckan! Jag har lyckats slänga ihop två mjuka, ljusa,pepparkakor, 8 Lantbröddubbelsats bullar och sen 6 rågkakor hittils! :P Jag brukar aldrig få såna här tokiga infall så det är lika bra att surfa på vågen nu när den ändå rullat in ;)

Go with the flow u know ;)

Nu ska jag hoppa i träningskläderna och köra mitt första pass för idag :)

Vi hörs!

Baby-laby i somras, liten han var då! x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: