.

A cold is on its way

Scroll down for english...

Satan, jag höll ut länge utan att bli förkyld!
Men nu är halsen rätt tjock...
Inte kul inte!
Har vilat från all träning i två dagar och börjar bli riktigt less på det! Ska se hur det mås ikväll så kanske det blir ett pass då. Jag känner att det börjar släppa, har inte lika ont i halsen längre, så jag hoppas på att kunna komma igång snart igen!
De två senaste dagarna har enbart varit jobb och jobb.
Heldag i torsdags med studiebesök och heldag igår.
Jag var skapligt trött igår morse!
Igårkväll kikade jag på en film, A Mighty Heart med Angelina Jolie, och när den var slut vid 22 så gick jag och la mig.
Vaknade imorse, förvånadsvärt utvilad, och ska nu röra mig ut i det fina vädret. Hoppas bara att det inte är för kallt! Tänkte ta en skogsrunda med Mazetti innan det är dags att åka till jobbet :)
Vi hörs!
:)


My beautiful girl! <3
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Darn, I struggled a long time but at last the cold got me!
My throat have seen better days...
I hate this!
I've been resting from any training what so ever in two days now and it sickens me!
I'm gonna see how I feel later and is hoping to do a workout tonight. I can feel the cold is slowly fading away, my throat is'nt aching so much anymore, and I hope I'll be fit for fight as soon as possible!
The two rescent days has only been about work, work, work...
Fullday thursday plus a study visit on a farm buildt 2009, very nice!
Fullday yesterday, friday.
To be mentioned is that I start my work at 4:00 AM...

So I can honestly tell you that I was very tired yesterday morning when the alarm went off at 3:00 AM...
Yesterday, after work, I took place in my couch and watched A Mighty Heart. A very good movie btw! When it ended I went to bed at about 10:00 PM and woke up this morning, surprisingly rested!
I'm soon about to take my beutiful horse out for a ride in the beautiful sunny and snowy weather, hoping it's not so darn cold!
After that it's time for work again :)
See ya!
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: