.

Down under...

Är fortfarande väldigt krasslig.

Var tvungen att åka hem tidigare från jobbet igår morse pga en djävulsk magvärk och illamående. Som tur var gick det över under dagen utan att det kom upp något! Så nu är det bara en hemsk hosta som gör att de breda ryggmusklerna brinner vid varje hostattack. Ouch!
Så kändes det imorse och i förmiddags, nu känns det bättre!

Jag orkade mig ut till stallet på eftermiddagen och mockade samt red en stund på Mazetti. Kändes könt att komma ut i friska luften och njuta av den stunden sol som det faktiskt bjöds på, innan snön började falla...
Mazetti jobbade på bra i snön idag och jag har märkt att hon tappat lite kondition på senaste tiden och att hon inte riktigt har varit i form på senaste tiden. Hon känns fortfarande lite skum i bakdelen och är ibland inte alls lika pigg och glad som hon brukar. Ska se om Pernilla har tid att kika på henne samt sadeln jag använder, kan ju vara den som är boven...
Nu ska jag krypa ner, jobb väntar imorgonbitti!
Natti, natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: