.

Galen natt med Camilla...

Scroll down for english...

Men väldigt skoj :)

Var hemma vid tre, efter att ha guidat Camilla hem till sig, som hellre ville på efterfest, guidat en förvirrad och onykter kille ut ur hennes lägenhet och som avslutning promenerat 20min från Camilla till pappa i 20 minusgrader iklädd leggings, klänning och en dunjacka!

Kan säga att det var riktigt kallt att inte ha en extra tröja och att jag seriöst, bokstavligen talat, höll på att frysa ihjäl!
Efter halva vägen kände jag att låren och lite av överkroppen gick från isande kall till att en värme började sprida sig.. :S

Då kan jag ärligt säga att jag blev väldigt orolig och rädd. Det enda jag intalade mig själv då var;
"Börja f*n inte ta av dig, börja f*n inte ta av dig..."

Usch.

Hemma i alla fall så var det väldigt skönt att krypa ner i sängen under duntäcket. Men som pricken över iet så kunde jag såklart inte somna!

Lyckades tydligen somna till slut och vaknade klarvaken vid nio, åt en härlig frukost och sen tog hand om lite tvätt :)

Tänkte röra mig mot Camilla senare för att se så hon lever och för att hämta mina saker som blev kvar där.


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

A crazy night with Camilla, but I had plenty of fun!

I was home by 3:00 AM, after guided Camilla back to her apartment, who instead wanted to go to an "afterparty"..., guided a lost and drunk guy out of her apartment and last but not least walked 20min in -20 degrees C only dressed in thin leggins, a dress and a jacket!

I can honestly tell you it was freezin' not to have an extra sweather above the dress and that I litherly almost freezed to death!

I'd walked half the way when I noticed that, from being totally frozen, a warmth started to spread in my legs and upper body... :S

Then I started to get real concerned and scared and the only thing I told my self was;
"Don't you dare take your clothes off, don't you dare take your clothes off..."

Got home after all and it was really nice to crawl into the bed!

I woke up 9:00 AM and after eating a superb breakfast I continued doing some laundry...

Gonna stop by at Camilla's apartment later to see if and how alive she is.. ;)

Take care! :)


Kommentarer
Postat av: ART BY LISA LANS

Fin blogg!



Vill du få en bild av dig eller någon annan avritad/avmålad? Var med i min tävling som avslutas ikväll!



Kram

/Lisa

2011-02-13 @ 13:34:16
URL: http://HTTP://LANS.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: