.

Naiv som jag är...

... så har jag faktiskt skickat in en fitness modell-ansökan!

Har dock inte så stora förhoppningar..
Eller vänta nu, man ska ju tro på sig själv!
Har hört att man ska tänka och tycka att ingen är bättre än en själv, oavsett vad man gör.
Då lyckas man alltid...
Så...
Kanske inte riktigt mitt tänk idag, men det kanske blir bättre med tiden ;)
Men som sagt så har jag skickat iväg en ansökan med två bilder, en ansikts- och en helkroppsbild. Så vi får se hur det går :)
Bilderna som jag skickade:



Kommentarer
Postat av: Camilla

Så ska det låta snygging!

Jag håller tummarna för dig och jag tror stenhårt på dig =) Du är superfin på bilderna!



Kram!

2011-02-04 @ 11:41:37
Postat av: C

Tack snälla du! :D Ditt stöd och din hjälp betyder massor!

2011-02-04 @ 11:44:43
URL: http://chisono.blogg.se/
Postat av: Ebba

Håller tummarna för dej!:) håller med, det skulle vara grymt kul att vara modell!:D

2011-02-04 @ 12:27:55
URL: http://equify.blogg.se/
Postat av: Patrik

Måste säga att de e riktigt fina bilder :)

2011-02-04 @ 15:43:21
Postat av: cissi

Svar Patrik, oj tack så jätte mycket! :-D

2011-02-05 @ 11:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: