.

Övning ger färdighet

Träningen börjar ge mer och mer resultat nu.
Idag kunde jag öka intensiteten ett snäpp och kastade mig in i steg 2 av 3 på träningsDVD:n. Nog för att steg 1 är tufft i sig så kan ni kanske gissa hur jag mådde efter dagens träningspass...
Än mer utpumpad med spaghetti-muskler ;)
Men det är såå skönt! :D
Steg 1 var lika tufft i början som steg 2 var idag, så om ett par dagar, eller en vecka, så kommer det förhoppningsvis kännas lika "lätt" :)
Det som är skoj och självförtroendestärkande är att jag inte bara känner, utan ser skillnad också, och det känns riktigt bra! :P
Nu ska jag krypa till kojs.
Slänger med två bilder efter dagens träningspass :)
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: ellen

vad är det du har för träningsdvd cissi? :D

2011-02-10 @ 19:02:29
URL: http://ellenlina.blogg.se/
Postat av: Sandra Andersson

Gud vad du tränar och ligger i!! Har sagt att jag också ska göra det men hittills är det bara ord :p Men min rygg skulle verkligen behöva det. Fina bilder jag håller tummarna för att du blir antagen.

Jag är ledig vecka 7 åker hem nu på söndag kväll. Tänkte vi kunde träffas någon gång då om du har tid?

Kramar Sandra

2011-02-10 @ 20:07:41
Postat av: Cissi

Hej Sandra! :D

Ja, nu när man har kommit igång ordentligt så är det riktigt roligt! Tack snälla, det hoppas jag med! Jag ska kolla mitt schema för nästa vecka så kan jag slå dig en signal när jag vet :) Jag jobbar rätt mkt kommande vecka och veckan efter. Men jag hör av mig! :)

Kramar

2011-02-11 @ 10:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: