.

Snöstorm?

Jotack!

Det var inge kul att åka från jobbet imorse. Hade ca 2m sikt framför mig, resten var vitt. Det var knappt att jag såg de orangea kantpinnarna :S
Vid halv tolv åkte jag in till Camilla Hedrén som tog mig, henne och Lisa Gustafsson till Hallsberg för lite motionssimm :)
Det gick faktiskt bra att åka, bara man tog det lugnt!
Men det var inte alla det gick så bra för:
Bilden tagen med mobilen och fokuset hamnade såklart på rutan...

Blev mäkta förvånad när jag ser det här scenariot framför mig:
En timmerbil med extrasläp ligger som ett V i diket med hytten uppe i det blå!
Polisen hade redan hunnit dit. (Den lilla gula pricken ;) )
Jag tipsade Björn Palmqvist på NA om detta, så han åkte dit och fotade och skrev.

Kolla en bättre bild på hemsidan:
Fortsatte i alla fall till Askersund och vi tre for iväg till Hallsberg.
Kort och gott så simmade jag 2km på ca en timme och var endast lite trött i armarna. Så jag är väldigt nöjd! :)
Nu ska jag ta in hästarna och sen blir det nog en film. Hade tänkt att ta ett styrke- och cardio-pass. Får se hur det blir med det :P
Ha det bäst!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: