.

Uppdatering...?

Oj, oj vad dåligt det har varit med uppdateringar.. :S
Sorry for that!
Har haft ganska mycket för mig på sistone...
Var iväg och simmade igår och hann 1500m innan jag var gick upp. Skönt!
Sen drog jag vidare med pizza till Mia, sjuklingen och snubbelfian som gjorde "döende svanen" i söndags och har förmodligen ett par brutna revben!
Så jag tog med mat till henne då jag gissade att hon inte hade ätit ngt under dagen, vilket stämde.
Var där vid halv tre och satt och surrade till halv nio :)
Dagen idag har varit... Hmm... Snöig!?
Fy, för skiten. Jag som hade hoppats på att slippa skotta mera! Men nej, då ska det komma en decimeter och lite till! Det snöar fortfarande by the way..
På hästfronten är det väldigt lugnt.
Mazetti har trampat av sig två(!?) skor så att rida henne nu är inte att tänka på. Hovis kommer nästa vecka och då får Dakar skor på sig fram också.
Så jag återkommer med mer info om de två monstren när något händer ;)
Imorgon bär det av till simhallen igen, efter morgonpasset på jobbet, och siktar på att simma 2000m åtminstonne.
Förresten!
Nu har jag nog bestämt mig för vad jag ska bli när jag blir stor :D
Plus/minus?
- det kostar
+en otrolig upplevelse

Utbildningen heter Sport & Recreation och är i Australien, 18 månader.
- Det är en ledarskapsutbildning med inrikting mot friskvård och hälsa och tänkbara arbetsområden efter avslutad utbildning är:
-Personlig tränare
-Instruktör
-Egen företagare
-Klubb- eller sportchef
-Dietcoach
och säljare

Är riktigt sugen! :D
Har börjat fundera ut lite om hur jag ska göra, om jag ska börja nästa år på våren eller hösten (om jag kommer in...), och då jobba ihop och försöka spara så mycket pengar som möjligt, för att slippa ta så dunderstora studielån.
I och med att jag är väldigt intresserad av kost och hälsa, fitness och träning så är det vad jag vill göra senare i livet :)
Sunshine Coast, Australien

Kommentarer
Postat av: Ebba

Det låter bra det!:D

2011-02-10 @ 21:30:55
URL: http://equify.blogg.se/
Postat av: Ebba

Sv; Verkligen, jag tror det skulle passa dig bra!:)

2011-02-11 @ 11:23:55
URL: http://equify.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: