.

Utgång i Askersund (!?)

Japp, det stämmer.
Igår/inatt/imorse var jag ute i Askersund för första gången och om jag ska vara ärlig så hade jag inte så stora förhoppningar ;)
But to be true, det var faktiskt inte så pjåkigt. Neh, rentav väldigt trevligt! :)
Först så träffades jag, Alvida, Sandra och Kim på grillen i Askersund och käkade lite, sen drog vi vidare för en liten fördrink hos Camilla, Kims mamma. Där blev vi sittandes och bluddrade ett bra tag. Gustav anslöt efter ett tag och bara en stund efter det bestämde sig Camilla för att följa med resten av kvällen :)
Sandra kunde tyvärr inte vara kvar hela kvällen utan åkte när vi promenerade ner till puben.
Så det var jag, Alvida, Camilla, Kim och Gustav som tog plats på puben när Annis Brander trubadurade. Hon hade en otroligt fin röst och spelade en blandning av låtar, många som vi i publiken fick önska. Det var tyvärr inte så mycket folk när vi var där och jag tyckte synd om henne pga det, vilket jag sa till henne när hon spelat klart. Men hon svarade att det inte spelar så stor roll, det är bara kul att få komma och spela.
Oavsett, det var väldigt trevligt att dricka lite drinkar, prata, skratta och lyssna på bra musik!
Så Askersund, "you" actually did suprised me!
När puben stängde vid två drog vi vidare till Gustav. Vi tappade Camilla på vägen som istället smet iväg hemåt. Hos Gustav satt vi och pratade om precis ALLT mellan himmel och jord och ett tag var det väldigt djupa samtalsämnen.
Haha.
Men det var väldigt intressant och roligt.
Vad klockan var när vi beslöt oss för att röra oss hemåt, det har jag inte koll på, men när Gustav hade gått hem till hans mamma, Alvida hade släppt av mig och Kim på torget och jag och Kim kom hem till hans mamma så var klockan strax efter halv fem.
Jag hade inte fått med mig nyckeln till pappa så jag hade lite problem med var jag skulle ta vägen.
Men som den underbara människa Camilla är så erbjöd hon mig att sova på soffan hos henne, vilket jag tacksamt gjorde :)
Frukosten hon plockade ihop vid halv ett i förmiddags var något i klass med en hotellfrukost ;)
Tack vännen, för allt verkligen!
<3
Jag somnade strax innan kvart i fem.
Jag vaknade strax innan tio, klarvaken.

Kan meddela att jag inte var så höjdarns pigg under den här dagen, masade mig ut och mockade i alla fall och har nu piggnat till.
Men tack Alvida och gänget, det var riktigt kul! :D
Tänkte ta ett styrke/cardio-pass och sen duscha innan jag kryper ner i soffan och kikar på en film innan läggdags.
Imorgon kickstartar vi veckan med ett morgonpass på jobbet och sen har jag en massagetid på eftermiddagen :D
Ska bli så skööönt!
Ha det bäst!
Ciao!


Kom på att jag aldrig tog nåra kort under utekvällen så det får bli ett på den finaste istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: