.

2011

Hej igen!
Det var alldeles för länge sedan. Har dåligt samvete för att jag inte hunnit med bloggen på sistone! Men det har varit fullt upp både innan och efter jul så jag hoppas att ni har överseende med detta!
Julen var riktigt lyckad. Alla kusiner var samlade och det var en fantastisk stämning! :D
Dagarna efter jul firades det hos pappa tillsammans med Stina, hennes barn, Niklas och farmor och farfar. Också det var väldigt trevligt!
Jag är väldigt nöjd med mina julklappar, även om jag anser att det inte är det viktigaste på julen. Bara att samlas och träffas allihopa är gott nog för mig :)
Hur var eran jul? :)

Dagarna mellan jul och nyår var späckade av jobb och planering inför det nya året. Min moster i Stockholm fyllde 50 på nyårsafton så det var sedan länge spikat att vi skulle hurra in det nya året tillsammans med henne och Co. på hennes fest. Det var närmare 70 personer som var samlade i Folkets Hus Park i Stockholm och det var en hejdundrande kväll och natt! Mycket trevligt på alla sätt och vis! :D
Vi kom hem igår kväll och jag måste erkänna att jag var rätt slutkörd ;) Vi kom inte i säng förrän fyra-halvfem i fredags (eller lördagskväll närmare bestämt). Så jag slocknade så fort jag la mig i sängen :P
Idag vaknade jag vid elva, skönt utvilad. Syrran färgade mitt hår under förmiddagen och mellan varven färgning/sköljning/slingning/sköljning har jag plockad upp väskan och städat rummet.
I förr veckan åkte jag till Marieberg och passade på att inhandla en 32-tums LCD TV och ett 5.1 Blu-Ray Hemmabiosystem på mellandagsrean. Det var riktigt klipp jag gjorde. TV var nedsatt runt 1000-2000 och hemmabiosystemet kostade bara hälften av ursprungspriset. Det är ett riktigt bra ljud och jag är väldigt nöjd :)
Egentligen hade jag tänkt att vänta med TV och annat. Men så tänkte jag att om jag nu ska köpa så är det rätt smart att passa på i mellandagarna när man faktiskt kan hitta riktigt bra grejer till lägre priser! :)
Resterande av den här söndagen kommer först att spenderas i stallet och ett intervallpass med Mazetti och en skrittrunda med Dakar. Kvällen kommer sen att bli lugn och lat :)
Jobb väntar imorgonbitti så det blir inte någon sen kväll ikväll inte!
God Jul och Gott Nytt År på er! :D

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: