.

A fresh start

Gud så skönt det har varit att få vara borta ett tag!

Jag känner mig på mycket bättre humör, dock är jag trött efter resan hem. Det blev lite oplanerade utflykter när jag inte kom av på E20 mot Göteborg utan istället blev tvungen att ta E4 mot Helsingborg... Men men, jag tog nytta av situationen och åkte över Vingåker istället. Kom på att jag aldrig varit på Factory Outlet så jag passade på :P
Gud vad kläder det fanns, helt galet!
Jag höll hårt i plånkan och fick endast med mig två solglasögon och en Hood-tröja från Puma, som jag täntke ha när jag är ute och springer :)
Därefter styrde jag kosan hemåt och nu är jag här, lite seg i skallen. Men det är bara att ladda om batterierna och dra på sig stallkläderna, för nu vill jag mocka skit och hälsa på mina älskade hästar!
<3
I helgen åkte jag och Agneta till Hööks och jag inhandlade ett jättesnyggt träns och ett mässingsbett till Dakar, plus ett par nya gummityglar till ett av Mazettis träns och en bok med hopp- och gymnastikövningar :)
Det här tränset i svart blev det :)


Ikväll blir det The Tourist på bio :)
Ha det bäst!
Ciao!



Kommentarer
Postat av: Ebba

Det där tränset är så snyggt:)

2011-01-24 @ 20:59:21
URL: http://equify.blogg.se/
Postat av: Ebba

Jättefint träns:D

2011-01-24 @ 21:10:44
URL: http://equify.blogg.se/
Postat av: Ebba

Haha, oj nu får du en massa kommentarer här, trodde inte det första kom fram xD

2011-01-24 @ 21:11:37
URL: http://equify.blogg.se/
Postat av: Cissi

Svar: Ebba

Haha, det är lugnt! ;) Ja, jag fastnade direkt för det. Svårt bara att hitta tyglar med mässingsspännen :/ Det fanns inte på hööks så jag får kika vidare :)

2011-01-25 @ 09:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: