.

Första onsdagen 2011

Skulle ha skrivit det här igår, men hann inte :P
Förra veckan, när vi var på väg till Stockholm innan nyår, fick jag reda på att min 82-åriga farmor snubblat i badrummet och brutit lårbenshalsen :S
Hon blev opererad och ligger fortfarande på lasarettet!
Hon mår under omständigheterna bra och har börjat tränat igång för att kunna gå igen...
Sen fick jag också höra att hennes dotters man varit i hennes och farfars lägenhet, om det nu var samma dag eller ett par dagar efter kommer jag inte ihåg, och halkat och brutit benet!
Det är ju inte klokt!
Inget illa menat, men jag måste erkänna att jag skrattade när jag fick höra det sistnämnda!
Jag menar, vad är oddsen!
Ikväll var jag på bio med Niklas och vi kikade på The Town. En mycket bra film som jag rekommenderar alla att se! :)
Ha det bäst!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: