.

Första tisdagen 2011

En heldag på jobbet idag resulterade i två vilande hästar. Jag var helt slut när jag kom hem från förmiddagspasset så jag slocknade på soffan och vaknade halv ett när syrran gjort mat :) Sen bar det av till jobbet igen!
Det är bra att ha syster hemma på jullovet ;)

Nu när jag har gjort mitt andra pass för dagen på jobbet är jag väldigt trött, både i kropp och knopp!
Jag tänkte snart gå och lägga mig för att hinna ladda lite av batterierna till förmiddagspasset som väntar imorgon... -_-

Imorgon var det egentligen tänkt att jag skulle iväg och hälsa på en Ridgeback-kennel i Kumla, men vi har flyttat fram det till på måndag istället. Det passade bättre för pappa och Stina då :)
Så nu behöver jag inte stressa lika mycket med att rida båda hästarna och fixa resten här hemma :)

Nu ska jag förbereda mig för sängen!

Ha det bäst!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: