.

Fullt på schemat

Idag är det massor som ska göras!
Mazetti fick gå upp tidigt och ta en skogsrunda imorse, stallet är klart och hästarna vill bara ha lite mat i hagen innan jag drar vidare på mina andra äventyr för idag.
Jag ska snart göra mig iordning för att först åka till Hotellet, sen Turistbyrån och därefter lunch vid halv tolv hos pappa. Sen åker jag vidare till min kära vän Mia Borg i Hallsberg och sist men inte minst bär det av till Kumla ikväll för att hälsa på en Rhodesian Ridgeback-uppfödare! :D
Så jag är väldigt taggad för dagens bestyr!
Bollen är i rullning nu... ;)

Ha det bäst!
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Severeblog9583

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

2011-05-31 @ 14:06:09
URL: http://severeblog9583.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: