.

Härliga dagar!

Jag ska snart börja styra tankarna och handlingarna till att packa in väskan i bilen och styra hemåt.
Det har varit fyra underbart sköna dagar som nu, tyvärr, lider mot sitt slut :(
Usch, jag vill inte.
Jag trivs så bra här.
Men hästarna är ju inte med mig och jag saknar dem väldigt mycket!
Igår var jag ute med Jonas och Kim på Bar 54 och de var riktigt roligt! :D
Dagen idag har mest spenderats i stallet, eller egentligen bara mellan ett och halv fyra. Efter det har vi inte gjort någon nytta alls. Himla skönt!
Det har varit så skönt att få komma bort och vila upp sig, tänka på något annat och verkligen få chansen att fundera på framtiden.

En del nya möjligheter har öppnats upp som är väldigt lockande och som kanske på sikt kan bli verklighet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: