.

Just nu...

Just nu sitter jag hos min moster i Stockholm.
Hon åkte till stallet vid sju imorse, och då jag gick upp vid tre igårmorse, så hade jag inte så stor lust att hänbga med. Jag stannade hemma och njöt av en skön sovmorgon utan några måsten istället :)


Igår.
Igår när jag kom hit vid fyra så åkte vi hem och bör om för att åka till stallet. Jag har aldrig träffat hennes olycksfågel, Lotus MB, så det var jättekul att äntligen få göra det. Han har varit skadat från och till i ca 8-9 månader, men verkar än så länge hålla bra, peppar peppar...
Vi tömkörde honom i ridhuset och för att vara två nybörjare så gick det skapligt i alla fall ;)
Efter att stallet var klart åkte vi hem igen och på vägen hyrde vi The Bounty Hunter. Jag har velat se den länge, men den var tyvärr inte så bra som jag hade hoppats på. Men att klockan var mycket och att jag var trött efter den tidiga
morgonen, jobbet och resan kanske var en bidragande orsak...


Nu väntar jag på att Agneta ska komma tillbaka.
När hon gör det ska vi först åka till hennes dagis och hälsa på och sen fortsätta ner på stan och kika lite.


Sen får vi se vad resten av dagen och kvällen har att erbjuda... :)

Det kanske blir utgång med kusin imorgon också, vi får se hur de blir :P

Ha det bäst!
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: