.

Kommande veckas planering

Nu känns det som att livet kan börja komma tillbaka till det normala igen, efter all jul- och nyårsstoj :)
Mazetti och Dakar har fått tagit det lugnt de senaste två veckorna. Mazetti har gått intervallpass två dagar per vecka och Dakar har inte gjort mycket annat än att bli pysslad med i stallet.
Men nu när allt innan och efter jul och nyår har lagt sig så ska även den vanliga vardagen komma tillbaka och styras upp igen :)
Den kommande veckan kommer att se ut ungefär så här:
Måndag:
Jobb fm
Intervallpass med Mazetti
Hänga på Dakar plus promenad

Tisdag:
Jobb fm+em
Båda hästarna vilar

Onsdag:
Jobb fm
Skogstur med båda hästarna, fortsätta hänga på Dakar om det funkade bra på måndagen

Torsdag:
Ledig från jobb
Lättare dressyrpass med Mazetti
Longering och hänga på Dakar

Fredag:
Jobb em
Dressyrpass med Mazetti
Dakar vilar

Lördag:
Ledig från jobb
Intervallpass med Mazetti
Hänga och skogstur med Dakar

Söndag:
Ledig från jobb
Båda hästarna vilar
På onsdag bär det dessutom av till Zaxxons i Kumla, Rhodesian Ridgeback kennel. De har valt hane till deras tiks, Chelzie, kommande kull :)
Jag ska dit och hälsa på henne och Lottas andra hundar för att se om det är en ras för mig, är det en hund för mig så kommer jag förhoppningsvis bli valp-mamma i mitten av det här året! :D
Kolla in hemsidan ovan för att se vilken underbart vacker ras det är!

Ha det bäst!

Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: