.

Vart är formen?

Dagen började tidigt med jobb och nu har jag varit hemma en stund. Det är snart dags att röra mig ut till hästarna och motionera dem. Syrran har lovat att hjälpa mig med Dakar idag. Det är dags att prova att hänga på honom och då måste vi vara två. Han har varit helt okomplicerad tidigare så jag hoppas att han reagerar lika lugnt som allt annat :) Men man vet ju aldrig ;)
Mazetti får köra ett intervallpass idag, fast i backe den här gången. Det är dags att öka intensiteten lite. Hon behöver komma i bättre form efter julen, för nästa vecka drar träningarna för Anna Emanuelsson igång i Markebäck igen och det är inte långt kvar tills tävlingarna börjar så smått heller :)
Personligen skulle jag vilja börja promenera lite, kanske inte varje dag, men någon gång/några gånger i veckan. Det är så himla skönt, speciellt en dag som idag. Ett par minus, snö och strålande sol! :D
Men jag har väldigt lätt prioritera bort det, att inte hitta tid till det, så vi får se hur det går idag ;)
Nu börjar syster bli klar med frukosten, hon har ju trots allt jullov så man får väl ha överseende... ;) (Själv åt jag ju frukost 03,30 imorse... ;) ) hehe
Men både hon och jag piggnar nog till så fort vi kommer ut i det underbara vädret! :D
Ha det bäst!
Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: